Segítségnyújtás
A napokban egy hivatalos levél érkezett a szerkesztőségünkbe. A feladó a pórul járt utasokon szeretne segíteni. A hitelesség kedvéért közzétesszük az eredeti levelet:
A napokban egy hivatalos levél érkezett a szerkesztőségünkbe. A feladó a pórul járt utasokon szeretne segíteni.A hitelesség kedvéért közzétesszük az eredeti levelet:
„
Tisztelt Horvátországinfó!
Nagy szomorúsággal tölt el minket is az a hír, hogy csődbe ment idén több utazási iroda. Ezzel nem csak saját magukat hozták kellemetlen helyzetbe az adott cégek, hanem más, tisztességesen működő irodákat is.
Úgy gondoljuk, hogy egy utazási irodának a hosszú távú működés lehet az egyetlen érdeke, a törzsutas közönség kialakítása és nem a csődhelyzet előidézése.
Nem szeretnénk, ha néhány renitens miatt a szakma teljes elmarasztalása történne, ezért szeretnénk kárpótolni azokat az utasokat, akiknek meghiúsult a tavasz óta várt nyaralása.
Ennek értelmében azok az utasok, akik igénybe nem vett voucher-rel térnek be hozzánk és garanciális szállásainkból választanak 10% kedvezményt kapnak.
Reméljük ezen gesztusunkkal hozzájárulunk ahhoz, hogy visszaálljon a bizalom a Horvátországgal foglalkozó utazási irodák iránt.
Tisztelettel,
Szabó László
Istria 94 Tours
„
Értelmezésünkben, azok az utasok, akik a már többször említett utazási irodákkal nem tudtak elutazni és beviszik a voucher-üket az Istria 94 Tours irodájába (1055 Budapest, Nagy Ignác u. 14.; telefon: 301-0138) 10% kedvezményt kapnak az áraikból.
A Horvátországinfó küldetése az, hogy egy egységes felületen keresztül informálja a téma iránt érdeklődőket. Ahogy az Adriasky fórum topicban is írtuk, ha bármely utazási iroda közérdekű információt szeretne továbbítani, akkor a megadott elérhetőségeken állunk rendelkezésre.